جمهوری اسلامی ایران
اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل
   
    • ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات

      ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات

      نام و نام خانوادگی : محمدصالح عبدالهی
      سمت : کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات
      مدرک تحصیلی : کارشناسی علوم اجتماعی- جامعه شناسی
      شماره تماس : مستقیم 33243238- 33232438 داخلی 280




      شرح وظایف :
      ارزیابی عملکرد :
      • پیگیری و همکاری در تهیه و تدوین برنامه راهبردی استان و برنامه عملیاتی سالانه اداره کل .
      • همکاری در تهیه وتدوین شاخص های اختصاصی و گردآوری آمار و مستندات لازم جهت ارائه به استانداریها ضمن هماهنگی با دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه .
      • مدیریت و همکاری در تدوین گزارش خود ارزیابی اداره کل در ابعاد شاخص های اختصاصی و اعلام میزان تحقق اهداف برنامه و بهره وری به صورت دوره ای و منظم به مقام بالاتر و دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه و سایر مراجع ذی ربط .
      • انجام تمهیدات و پیگیری های لازم برای استفاده از نتایج حاصله از ارزیابی عملکرد به نحوی که ضمن شناسایی و رفع نقاط ضعف ، موانع و مشکلات موجود ، زمینه ارتقاء بهره وری و بهبود عملکرد اداره کل ، ادارات تابعه شهرستانی ، مدیران و کارکنان فراهم شود .
      • فراهم نمودن زمینه های لازم جهت مکانیزه نمودن فرآیند اجرای نظام مدیریت عملکرد در راستای سامانه های ملی ایجاد شده . ( وازرتخانه متبوع و استانداری )
      • نظارت و کنترل واحدهای ستادی اداره کل و شهرستانهای تابعه و تجزیه و تحلیل عملکردآنان .
      • همکاری و مشارکت در انجام ارزیابی عملکرد کارکنان با همکاری امور اداری اداره کل .
      • نظارت برحسن اجرای برنامه های ارزیابی عملکرد و ارائه پیشنهادهای لازم .
      بازرسی :
      • نظارت و پیگیری اجرای دقیق ضوابط و مقررات و دستورالعمل های ابلاغی .
      • بررسی عملکرد 4 هیئت ورزشی استان ، 2 سمن و 1 اداره شهرستان و هیئت های تحت پوشش بصورت ماهیانه .
      • ارائه گزارش برگزار شده مجامع هیئت های ورزشی استان به دفتر مدیریت عملکرد .
      • بررسی عملکرد اداره کل در اجرای صحیح ماده 88 ، صدور مجوز باشگاه ها ، اعطای وام ، نظارت بر اماکن ورزشی ، حوزه جوانان ، فنی مهندسی و امور پرسنلی در طول سال و ارائه گزارشات مربوط به نواقص موجود به دفتر مدیریت عملکرد .
      • کشف سوء جریان و مفاسد اداری از طریق بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارش به مدیرکل و دفتر مدیریت عملکرد .
      • انجام وظایف محوله و مشخص شده از سوی دفتر مدیریت عملکرد در حوزه فعالیت استان و بازرسی از سایر استانها حسب ابلاغ دفتر .
      • تعامل و تبادل اطلاعات با کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد.
      پاسخکویی به شکایات :
      • جمع بندی و ارسال گزارش عملکرد سالانه واحد به دفتر مدیریت عملکرد در پایان هر سال
      • پاسخگویی از طریق سامانه های الکترونیکی در زمان مناسب به مراجع ذی ربط .
      • رسیدگی کامل به شکوائیه های واصله تا حصول نتیجه و پاسخگویی به شاکیان .
      • تجزیه و تحلیل شکایات واصله و ارائه پیشنهادات مناسب به منظور کاهش شکایات و بهینه نمودن بازرسی های ادواری و مستمر .
      • نگهداری سوابق مکاتبات در قالب اسناد طبقه بندی شده با توجه به محتوای موضوع شکوائیه .
      • بررسی شکایات افراد حقیقی و حقوقی از مجموعه اداره کل ، هیئت های ورزشی ، باشگاه های خصوصی و دولتی و ماده 88 .
کردستان - اداره کل ورزش و جوانان
مجموع بازدیدها : 980,130
تعداد بازدید امروز : 1,076
تعداد بازدید دیروز : 680
آخرین به روزرسانی : 1397/08/28
کلیه حقوق متعلق به وزارت ورزش و جوانان می باشد.